Spring naar toolbar

Ondernemen

Er komt een hoop op je af wanneer je voor jezelf begint als professional organizer. Je kunt inhoudelijk heel goed zijn in je werk, maar om hiervan te kunnen rondkomen is het belangrijk ook je ondernemersvaardigheden te ontwikkelen. Zo weten nieuwe klanten jou gemakkelijk te vinden, is jouw administratie helemaal bij en heb je genoeg tijd over voor je privéleven.

Zeker als je net begint is het verleidelijk om op de kosten te letten en zelf alles te willen ontdekken. Je leest gratis e-books en neemt deel aan webinars. Maar dit kost tijd. Veel tijd. Tijd die je ook kunt besteden aan betalende klanten. Aan werk waar jij blij van wordt. Ga je het zelf allemaal uitzoeken? Of doe je het samen? Ik word PO helpt jou graag verder als ondernemer.

Check de kalender op de homepage voor evenementen, volg het online programma PO Academy of kies voor persoonlijke begeleiding. Wil je hier nog even over nadenken maar ben je wel benieuwd naar mijn 5 beste tips voor startende professional organizers, klik dan hier